Alles weten over 1207

Geheim of vermeld?

Hoe kan ik mijn gegevens in de telefoongids laten opnemen?

Antwoord

Uw telecomoperator geeft ons automatisch uw gegevens door. U hoeft dus zelf niets te doen. Wenst u te checken welke van uw gegevens zichtbaar zijn? Dat kan online via de Witte Gids of 1207.be.

Was dit antwoord nuttig?   Ja  Nee
Sluiten

Hoe kan ik mijn geheim nummer (vast of mobiel) gratis laten vermelden in de Witte Gids?

Antwoord

Klik hier om uw gegevens op te sturen. Wij doen het nodige.

Was dit antwoord nuttig?   Ja  Nee
Sluiten

Hoe kan ik mijn geheim nummer (vast of mobiel) laten schrappen uit de Witte Gids?

Antwoord

Klik hier om uw gegevens op te sturen. Wij doen het nodige.

Was dit antwoord nuttig?   Ja  Nee
Sluiten

Mijn gegevens / naam

Hoe kan ik mijn naam laten aanpassen?

Antwoord

Klik hier om uw gegevens op te sturen. Wij passen uw naam aan in de Witte Gids. We garanderen u een snelle aanpassing dankzij onze dagelijkse gegevensstroom naar de inlichtingendienst en 1207.be. Aarzel dus zeker niet om een aanpassing aan te vragen.

Was dit antwoord nuttig?   Ja  Nee
Sluiten

Waarom wordt ons gezin niet vermeld met dubbele familienaam (die van mijn partner en mezelf)?

Antwoord

De nieuwe Europese richtlijnen ter bescherming van de privacy verbieden vermeldingen met dubbele familienaam in de telefoongids. Beide partners hebben wel recht op een eigen (aparte) vermelding.

Was dit antwoord nuttig?   Ja  Nee
Sluiten

Kan ik mijn voornaam laten vermelden in de telefoongids?

Antwoord

Ja. Bij nieuwe vermeldingen kan de voornaam voluit vermeld worden in de telefoongids. Ook enkel de initiaal van de voornaam vermelden, is toegestaan. 

Was dit antwoord nuttig?   Ja  Nee
Sluiten

Mijn gegevens / straat

Wat moet ik doen als mijn straatnaam foutief vermeld is?

Antwoord

Uw telecomoperator geeft ons automatisch uw gegevens door. Straatnamen worden in onze databank opgenomen via een officieel stratenbestand. Werd uw straatnaam toch verkeerd vermeld? Klik dan hier.

Was dit antwoord nuttig?   Ja  Nee
Sluiten

Mijn gegevens / huisnummer

Wat moet ik doen wanneer mijn huisnummer foutief vermeld is?

Antwoord

Klik hier om de juiste gegevens op te sturen. Wij doen voor u het nodige.

Was dit antwoord nuttig?   Ja  Nee
Sluiten

Mijn gegevens / verhuis

Ik ben net verhuisd. Hoe moet ik mijn gegevens laten aanpassen in de telefoongids?

Antwoord

Uw telecomoperator geeft ons automatisch uw gegevens door. Vanaf enkele dagen na uw verhuis kunt u 1207.be raadplegen om te zien of uw gegevens in de Witte Gids en bij 1207 correct aangepast werden.

Was dit antwoord nuttig?   Ja  Nee
Sluiten

Mijn gegevens / aanpassing verifiëren

Hoe weet ik zeker dat mijn aanpassingen doorgevoerd zullen worden?

Antwoord

Wij verwerken uw aanvraag zo snel mogelijk. Vanaf 48 uur na de aanpassing van uw gegevens zijn uw nieuwe en/of bijgewerkte vermeldingen beschikbaar op 1207/1307/1407 en 1404. Daarnaast worden uw nieuwe gegevens vermeld in de volgende editie van uw telefoongids. Aanpassingen worden aanvaard tot de afsluitdatum van elk boekdeel. U kunt uw nieuwe gegevens altijd raadplegen via 1207.be vanaf enkele dagen na uw aanvraag.

Was dit antwoord nuttig?   Ja  Nee
Sluiten

Telefoongids

Waarom heb ik geen telefoongids gekregen?

Antwoord

In principe ontvangt elke klant automatisch de gratis gids van zijn of haar regio.

Mocht dit uitzonderlijk niet het geval zijn of indien u, na de bedeling van de gidsen in uw buurt, geen gids ontving en u er toch één wenst te bekomen, volstaat het om te bellen naar 078 15 21 12 ( 0.50 €/min.) om uw gratis exemplaar te ontvangen (zie tabel hieronder voor de distributieperiode van uw boekdeel).

Voor meerdere exemplaren of boekdelen van andere zones in België kan u terecht bij Truvo op het telefoonnummer 078 15 21 12 (0,50 EUR/min.), (€15 per extra exemplaar, verzendkosten inbegrepen). De Gouden Gids wordt steeds geleverd met de Witte Gids.
 

Was dit antwoord nuttig?   Ja  Nee
Sluiten